Příběh značky SYMARIO

Branding, Marketing

Jaký je váš příběh značky Symario?

Vždy mě lákalo vybudovat něco vlastního. Před založením značky Symario jsem napsal tři knihy v oblasti beletrie, po kterých jsem hledal novou výzvu. Móda a styl mě odjakživa fascinovaly, což se v posledních letech prohloubilo ještě více. O dalších krocích tak nebylo pochyb. Pak to šlo všechno hrozně rychle

Share

Na co jste nejvíce pyšný?

Na takovou otázku nedokážu říct jednoznačnou odpověď. Líbí se mi zkrátka celý koncept. Samotným názvem počínaje, po výběr produktů a webem konče. Hlavní je, že to dává dohromady jako celek smysl.

Váš e-shop je oblíbený mezi zákazníky převážně kvůli hodinkám. Proč zrovna hodinky? A hodláte rozšířit svůj sortiment?

Jsem velkým fanouškem hodinek, hlavně těch klasických, které ostatně nabízíme i na webu. Proč na ně padla volba? Přišlo mi to jako správné řešení, kdy se záliba může překlopit do pracovní roviny. Sortiment bychom určitě rozšířili rádi, ale to je spíš dlouhodobá otázka. Ta se v první fázi skládá hlavně z vymyšlení designu a domluvy s dodavateli. Něco rozplánovaného máme, ale zatím k tomu nemůžu říct víc.

Jak dlouho trvala příprava e-shopu před jeho spuštěním?

Byly to určitě měsíce práce. Vybrání vhodného sortimentu, provedení průzkumu trhu, domluva s dalšími firmami, vytvoření webu, sociálních sítí… Začátky jsou vždy ty nejtěžší, zároveň však patří k těm nejzajímavějším. Výsledný výtvor za to totiž stojí, ať se to týká čehokoliv.

Kde vidíte svou firmu za pět let? Jaké máte plány a sny do budoucna?

Rádi bychom firmu dále rozšiřovali a dělali pořád to, co nás baví. Spokojený zákazník je tím největším hnacím motorem. Budeme tedy rádi, pokud tento trend bude i nadále pokračovat. Díky tomu dokážeme růst a pokračovat v této nastolené cestě. Konkrétní cíle nemáme, spíš postupné mezikroky.

Co byste vzkázal lidem, kteří chtějí podnikat, ale bojí se.

Je to jednoduché – ten, kdo nic neudělá, nic nezíská. Určitě do toho běžte. Hlavně však s rozmyslem! Nejprve si vše důkladně rozplánujte a připravte se na to, že určitě všechno nepůjde jako po másle. Nezapomeňte, že podnikání je risk. Můžete hodně ztratit, ale také hodně získat.